Tuesday, May 31, 2011

kenapa anak umie??

malam tadi amsyar meragam lagi..tak tahu lah kenapa..die dah tido dalam sejam, tiba-tiba bangun terus nangis..pujuk-pujuk pun x jalan..ke hulu ke hilir umie dokong, peluk dan pujuk die..tapi nangis nye kuat dan menjerit-jerit..lebih 30 minit menangis, akhirnya amsyar tertido semua disebabkan letih menangis..mase menangis tu pun, die menguap dan tutup mata..sian sgt, meleleh-leleh air mata dan hingus nye pun banyak kuar..

tapi kenapa ye?? ntah la....mmm...sian anak umie..yg jadi mangsenye adalah aku..dah berhari-hari aku cam tak tido...siang keje cam biase, balik keje plak uruskan anak, mlm ingat nk rehat, tapi jadi camni plak..dah la klu x jd camni pun, paling kurang aku akan bangun 4 kali untuk susukan amsyar...amsyar memang x kuat makan, tapi sangat kuat menyusu..1 malam paling kurang die akan bangun minum 4 kali...pernah mase cuaca panas haritu amsyar bangun sampai 7 kali...adoiyaiiiii..letih la umie camni..ni baru amsyar sorang..esok dah ade adik, tak tau la nak kate ape...

betul ke org kate ni sebab nak dapat adik die mengada-ada?? ntah la...mase kecik amsyar tak pernah macam ni...sejak 2 minggu ni, dah 2 kali amsyar bangun malam dan nangis tanpa sebab...mungkin gak die nak manje-manje sebelum adik die kuar dari perut umie kot...jgn risau sayang, umie tetap akan sayang abg amsyar sampai bila-bila...abg amsyar kan anak umie......

ya-Allah, aku mohon sifat sabar dari Mu dan aku mohon kekuatan dari Mu untuk menempuh semua ini..

sayang abg amsyar...
buat anak umie, selagi umie larat, umie akan jage amsyar sebaik mungkin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...