Monday, October 10, 2011

moga ada perkembangan dan perkhabaran gembira..

ceh..suspenn jerk tajuk kan??mesti ade yg terpk aku ngndung lagik...hahahaaa...xdela...semua ni berkaitan dgn perkembangan en hubby aku nyer plan nak sambung study..sbb die dpt call smlm, hope ade perkhabaran gembira lepas nih..

aku kesian tgk die keje x henti2 pagi petang siang malam..sampai sabtu ahad pun keje...kalah PM kita...so aku harap biar lah die sambung study kat luar agar die leh fokus dgn study die..aku nak die lupekan hal2 kat sini dulu..aku takut klu die study kat sini, org akan cari die. x pun die yg akan melibatkan diri die sendiri..

tak lama pun, 3 tahun je..pejam celik pejam celik...dah 3 tahun...
so kawan2....doakan lah en hubby aku dpt supervisor...so bleh la die sambung blaja kat luar tahun ni....
mudah - mudahaannnnn.....aminn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...